2014. április 14., hétfő

Harmadik év

Hahó, van itt még valaki? Ezer meg egy éve nem frissítettem új bejegyzésekkel a blogot. Hiányzik az írás, nem tagadom. Ez volt a harmadik év, mióta elkezdtem írni és sajnos a legkevésbé aktív.
Főzni főzök, sokszor és finomakat, desszert is kerül az asztalra minden hétvégén. Mostanában azonban nem az újdonságoké a főszerep, hanem a jól bevált, gyorsan és praktikusan elkészíthető recepteké. Annak ellenére, hogy az étkezéseink nagy változáson mennek át. Egyre kevesebb húst eszünk, sokkal több zöldséget. A család legfiatalabb tagja viszont nagyon kedveli a húst, a zöldségeket kevésbé, de azért nem adom fel. Igaz, nála a tejivás lett leminimalizálva.



Ezt a Fekete-erdő tortát hamarosan ismét elkészítem, mert eszméletlen finom. Receptjét Noémi blogján olvastam. 
Eddig nem szerettem a brokkolit, mióta ezt a joghurtos brokkolilevest elkészítettem, azóta minden héten ismétlem. Sőt, ez az ízvilág főzelékként is remekül működik. Lehet fel is teszem a receptjét.
Medvehagyma őrület  lecsengőben nálam. Na nem mintha nem rajonganék még mindig érte, de most már módjával fogyasztom. Húsvétkor persze elmaradhatatlan lesz az Anyukám által készített medvehagymás sárga túró. Az eredeti édes változatot én nem is kedvelem igazán. 
Hamarosan itt a spárga és az eperszezon, vagy már benne is vagyunk? Fehér spárga hollandi mártással vagy zöld spárgás rizottó buggyantott tojással biztos készül az idén is. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése