2014. január 4., szombat

Helló 2014!

Hú, hol is kezdjem. Remélem mindenkinek csodálatosan teltek az Ünnepek és jól kezdődik az év. Lassan visszarázódok a régi kerékvágásba a hosszú téli szünet után. 
Az elmúlt fél évben nagyon elhanyagoltam a blogot. Az oka nagyon egyszerű, sokáig gondolkoztam rajta, hogy befejezem. Aztán az ünnepek alatt beszélgettem egyik barátnőmmel, és az ő egyik mondata - miszerint nem kell azért bezárni, mert ritkán írsz - győzött meg arról, hogy nem kell végleg bezárnom. Bár biztos, hogy sokkal ritkábban fogok írni, recept sem lesz mindig és főzőiskolai beszámoló sem lesz már, a kedvenc főzősulim nagy bánatomra bezárta kapuit. 
Arra is rájöttem, mivel a bloggal sohasem az volt a célom, hogy minél többen olvassák, csak annyi, hogy a barátimhoz eljuttassam kedvenc receptjeim, ezért amíg lesz pár olvasom és örömömet lelelem abban, hogy itt vagyok, addig folytatom. 
Kívánok erre az évre sok-sok finomságot, sok gasztro élményt, jó sütés-főzést. Nyugodtan szemezgessetek a régi receptjeim között is. Örülök, hogy velem tartotok ebben az évben is. 




Januári receptajánló: 

Zeller krémleves karamellizált körtével  és gorgonzolával

Bárány casserole zsemlegombóccal (coffeinmentes blog)

Sültcékla saláta friss kecskesajttal

Burgonya saláta chorizoval ( MandulaSarok blog)

Narancsos créme brulée

Újévi lencsefőzelék helyett, igaz ez is lencse: 

Grillezett sütőtök-lencse  saláta (Dolcevita)

Kókusztejes lencse curry ananásszal (ízbolygó)

5 megjegyzés:

  1. Kedves Kriszta!

    Nagyon boldog új évet kívánunk nektek! Minden nap izgalommal vártam az újabb bejegyzést. Most megnyugodtam és türelemmel hagyom magamat meglepni a csodálatos fotókkal, receptekkel az új évben is, előre is köszönöm szépen. Kata T L

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kata, mi is boldog új évet kívánunk nektek! Örömmel olvastam a soraid.
      Olyan jó, hogy ilyen barátai vannak az embernek. Írok e-mailt is. :)

      Törlés
  2. Szia Kriszta! Igaza volt a barátnődnek, ezt én is így gondolom. ;) Nagyon boldog új évet kívánok!

    VálaszTörlés
  3. Kriszta a döntésnek én örülök, türelmesen fogom várni az újabb bejegyzést :) boldog új évet!

    VálaszTörlés
  4. Kriszta!
    Abba ne hagyd, csak lassíts, mások is így tesznek, hisz vannak más dolgok is, amiket el kell végezni, a blog szerintem is arra van, hogy kedves ismerőseinknek és barátainknak, családtagjainknak egyszerűen tudjuk átadni, amit szeretnénk! Folytasd!! Boldog Új Évet!

    VálaszTörlés