2012. december 21., péntek

Boldog Karácsonyt!

Nagyon boldog Karácsonyt kívánok minden kedves olvasómnak!  A blog most téli szünetre megy, de remélem találkozunk 2013-ban is.


Menü december 24.-én: 

Tokaji aszús kacsamáj terrine vaníliás kaláccsal

Szent Jakab kagyló sütőtökpürével

Sáfrányos-paradicsomos halleves (Gordon Ramsey receptje nyomán)

Rózsaszínre sült kacsamell cékla variációkkal (burgonya variációkkal a kisfiamnak)

Csokoládéláva (Michel Bras) vaníliafagyival

25.-én és 26.-án édesanyám és a férjem édesanyjának főztje lesz a főszereplő.

Nálatok mi lesz a menü?

3 megjegyzés:

  1. Kriszta, hogyan készíted majd a kagylót? Én is azt terveztem szentestére, és már ötletem is van, de tippek mindig jól jönnek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Brigi, csak egyszerűen serpenyőben megsütöm. Enyhén sózom, majd mindkét oldalát bedörzsölöm vaníliával. A forró serpenyőbe leheletnyi olívaolaj, bele a hófehér kagylóhúsok. Amikor már kb. a feléig fehéredett, ezt az oldalán látod, kb 1-1,5 perc után, akkor fordítom.
      Creme fraiche-vel készített sütőtökpürével tálalom.

      Törlés
    2. Köszönöm, én is vaníliát terveztem hozzá :) annyi helyen olvastam már, de még soha nem próbáltam. És nem fogod elhinni, de nálunk is sütőtökpürével lesz! :):)

      Törlés